Stap 1: Inloggen op het Hostigo klantenpaneel #
- Ga naar hostigo.nl/klantenpaneel.
- Vul je e-mailadres en wachtwoord in, en klik op Inloggen.
Stap 2: Ga naar ‘Mijn account’ #
- Na het inloggen kom je in het dashboard van je klantenpaneel.
- Klik in het menu op Mijn account om je accountinstellingen te bekijken en te beheren.
Stap 3: Algemene gegevens beheren #
- In de sectie Algemene gegevens kun je de bedrijfs- en contactinformatie aanpassen, zoals:
- Bedrijfsnaam, rechtsvorm, KvK-nummer, en BTW-nummer.
- Adresgegevens zoals adres, postcode, plaats, en land.
- Contactgegevens zoals e-mailadres, telefoonnummer, en mobiel nummer.
- Vergeet niet op Bewaar gegevens te klikken om je wijzigingen op te slaan.
Stap 4: Overige accountinstellingen #
- In de linkerkolom vind je verschillende secties om je account verder te beheren:
- Facturatiegegevens: Hier kun je de factuurgegevens wijzigen die worden gebruikt voor alle betalingen.
- Wachtwoord wijzigen: Klik op deze optie om je huidige wachtwoord te wijzigen naar een nieuw wachtwoord.
- 2-staps authenticatie instellen: Voeg extra beveiliging toe aan je account door 2-staps authenticatie in te schakelen.
- Betaalgegevens: Hier kun je de betaalmethoden instellen of wijzigen die je gebruikt om facturen te betalen.
Veelvoorkomende vragen #
- Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?
Ga naar Mijn account en pas de gegevens aan in de sectie Algemene gegevens. - Wat is 2-staps authenticatie en waarom zou ik het gebruiken?
2-staps authenticatie voegt een extra beveiligingslaag toe aan je account door naast je wachtwoord ook een verificatiecode te vragen, bijvoorbeeld via je mobiele telefoon.